Kelionė į Latviją

Gegužės 22 d. mes, „Šaltinio“ pagrindinės mokyklos mokiniai, vadovaujami mokytojų I. Martinaitienės, A. Butrimanskienės, E. Jokubaitytės ir N. Utarienės, vykome į Latviją. Čia aplankėme tris miestus – Liepoją, Kuldigą ir Venspilį.
Pirmiausia atvykome į Liepoją – trečią pagal dydį Latvijos miestą, stebinantį įdomia architektūra bei gražiu kraštovaizdžiu. Nuvykome į Karo uostą – buvusį Sovietų Sąjungos povandeninių laivų uostą ir kalėjimą, pavadintą Gaubt Vachta. Dalyvavome teatralizuotame realybės šou: griežti prižiūrėtojai privertė mus pasijusti įkalintųjų vaidmenyje, tardė, fotografavo, uždarė į kameras ir paskelbė nuosprendį. Stovėjimas kamerose, fiziniai pratimai mus labai išvargino.
Po ekstremalių išgyvenimų nuvykome į Kuldigą, vadinamą ,,latviškąja Venecija“. Miestas išlaikęs viduramžių dvasią bei architektūrą. Grožėjomės miestelio panorama nuo Šv. Kotrynos bokšto, ilgiausiu plytiniu tiltu Europoje, Kuržemės pasididžiavimu – Ventos kriokliu. Paskui keliavome į požemio karalystę – Riežupės smėlio urvus, kurie tęsiasi 2,5 km. Ten visiškoje tyloje, pasišviesdami vien žvakėmis, klajojome požeminiais labirintais ir klausėmės įdomių, kartais net šiurpių pasakojimų.
Venstspilio mieste aplankėme turgaus aikštę, Žydrosios vėliavos paplūdimį , pamatėme begalę nuostabių skulptūrų, apsilankėme ir Inkarų muziejuje. Tačiau didžiausią įpūdį mums paliko paplūdimys. Keletas net išdrįso įšokti į geliantį Baltijos jūros vandenį!
Visi noretume dar kartą sugrįžti atgal į Latviją.